środa, 7 sierpnia 2013

Błyskotki z Color Club - piękna kolekcja Halo Hues


 Efekt holograficzny to moje ukochane wykończenie w lakierach do paznokci, a te z kolekcji Halo Hues dają efekt najmocniejszy z obecnie dostępnych w Polsce lakierów holograficznych. Swoją drogą - ciekawe, czemu tak mało firm ma w swojej ofercie holo, a jeśli już się pojawiają, to w edycjach limitowanych i w kosmicznej cenie ?


Od lewej : góra - srebrny Harp on it, czarny Beyond, niebieski Over the moon, miedziano-pomarańczowy Cosmic fate, dół - lila-róż Cloud nine, fioletowy Eternal beauty.


 Lakiery są dostępne już od około roku  TUTAJ, ale ze względu na cenę dopiero niedawno udało mi się skompletować wszystkie podobające mi się odcienie. Pozostałych 6 kolorów raczej nie kupię, albo są zbyt podobne do tych które już mam, albo zwyczajnie nie przypadły mi do gustu.
Powyżej zdjęcia w słońcu, poniżej - w cieniu.



 Lakiery są przepiękne, w świetle słonecznym i w sztucznym oświetleniu mienią się jak szalone, w zwykłym świetle dziennym efekt holograficzny już mniej widać, w cieniu - wcale. Uwielbiam je używać cały rok, według niektórych osób z mojego otoczenia są zbyt "dyskotekowe", dla mnie - idealne :) Lubię w nich wszystko, od efektu zwracającego uwagę prawie każdej napotkanej osoby, przez prostą, elegancką buteleczkę, po z nazwy nawiązujące do kosmosu :)
 Mój ulubieniec to zdecydowanie czarny Beyond, który zebrał najwięcej koomplementów - na ciemnym kolorze efekt hologramu widać najwyraźniej, na drugim miejscu jest fioletowy Eternal beauty, wszystkie pozostałe odcienie kocham po równo :)

Swatche i więcej o :  Cloud Nine
                                Harp On It
                                Cosmic Fate


2 komentarze: