sobota, 17 sierpnia 2013

Essie - Camera


 Dziś niestety post o lakierowym rozczarowaniu. Niestety, bo w buteleczce Camera wygląda jak smakowity owoc, a na paznokciach jak rozwodniony sok, tak to można w skrócie określić. Dowody na zdjęciach poniżej :




  Kupując ten odcień Essie, wiedziałam że nie ma dobrego krycia, czytałam w internecie o jego "żelkowej" konsystencji. Jednak efekt, jaki Camera daje na paznokciach, przekroczył moje najgorsze obawy ( jakkolwiek to brzmi :)



 W butelce lakier wygląda na neonowy pomarańczowy z nutką różu - i to mi się podoba. Na paznokciach natomiast Camera to jaskrawy ciemny pomarańczowy kolor, wyglądający jak woda z sokiem owocowym. Skąd to skojarzenie z wodą z sokiem ? Ano stąd - na zdjęciach widzicie paznokcie pomalowane 5 ( słownie : pięcioma ) warstwami lakieru, a i tak dokładnie widać wolny brzeg paznokcia, tak bardzo Camera prześwituje. Nigdy mi się to nie zdarzyło z jakimkolwiek lakierem, nawet te najrzadsze kryły po nałożeniu 3 warstw. Tak, wiem o tym, że mogę nakładać Camerę na biały lakier i problem prześwitujących końcówek zniknie, ale... zwyczajnie mi się nie chce. Kolor i dziwne, jakby półmatowe wykończenie tak czy siak nie przypadną mi do gustu, więc lakier powędruje do kogoś, kto będzie miał cierpliwość bawić się nim.
 Macie ten odcień ? Jak się u Was sprawuje ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz