środa, 23 października 2013

Co warto kupic z Avonu : Kredki do oczu SuperShock


 Przedstawiam Wam kolekcję moich ulubionych kredek do oczu - SuperShock z Avonu. Ostatnio dokupiłam 3 kolory, w tym Aqua Pop, który jest moim nowym ( wcześniej był to Cobalt ) ulubionym odcieniem niebieskiego :)



 SuperShock naprawdę są super ! Są niesamowicie trwałe, miękkie, przez co przyjemne w użytkowaniu i mają piękne, nasycone kolory. Można je nazwać eyelinerami w kredce :)
 Bardzo lubię kredki do oczu, stanowią praktycznie niezbędny element mojego codziennego makijażu. Częściej robię na powiece kolorowe kreski niż czarne, dlatego jeszcze nie kupiłam najsłynniejszej żelowej kredki Avonu, czyli koloru Black, ale na pewno kiedyś w końcu będzie moja !




 Flash to piękny metaliczny jasny róż, idealny do rozświetlania kącika oka.
Golden Fawn czyli przykurzony jasny brąz z shimmerem, lubię na dolnej powiece.
Blackberry - zamawiając ten odcień sądziłam że dostanę bardzo ciemny fiolet. Nic z tych rzeczy, to piękny zimny czekoladowy brąz delikatnym shimmerem, nie spotkałam podobnego odcienia w innych kredkach.
Raw Plum - ciemny fiolet, ten odcień jest aktualnie dostępny w katalogu :)
Plumful - chyba pierwsza moja kredka z tej serii, kolor bardzo podobny do Raw plum, ale w cieplejszej tonacji.



 Steel to rzeczywiście stalowy kolor ze srebrnymi drobinkami, idealny na codzień jako alternatywa czerni.
Cobalt to coś pomiędzy niebieskim a granatowym, piękny połyskliwy kolor, przez długi czas był moim ulubieńcem.
Aqua Pop zdetronizował Cobalt :) Niebieski wpadający w turkus, z shimmerem - mój kredkowy ideał. Szkoda, że już wycofano ten kolor ( jak i większość pozostałych ) ze sprzedaży.
Savage to jedyny idealnie matowy odcień. Jest dziwny, ni to zielony ni turkusowy, niezbyt mi się podoba i lubię go najmniej z całej gromadki SuperShocków.

 Średnio co pół roku pojawiają się nowe odcienie, już nie mogę się doczekać kolejnych ! Trochę mnie denerwuje polityka Avonu wycofywania fajnych produktów - czy nie byłoby dla nich i dla klientek lepiej utrzymać w sprzedaży wszystkie te kolory kredek przez dłuższy czas ? No cóż, przynajmniej nie wycofali SuperShocków całkowicie :)



7 komentarzy:

  1. o widzisz! a ja miałam dwie czarne a z kolorowych tylko Plumful i Cobalt :) bardzo podoba mi się Savage, ale chyba mi nie będzie pasował ten odcień, więc skuszę się na Raw Plum
    imponująca kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kupię czarną i pewnie większość kolorów, które się pojawią w przyszłości :)

      Usuń
  2. Właśnie się zastanawiałam na Savage i teraz widze, że kolor jest cudowny :) chyba ja kupię...a czy mozna je swobodnie stosować na dolna powiekę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dolna powiekę jak najbardziej, nie rozmazują się itp. Natomiast nigdy nie stosuję tych kredek na linię wodną ( noszę soczewki ) więc nie wiem jak tam się sprawdzają.

      Usuń
    2. Ok :) dzięki właśnie to chciałam wiedzieć , czyli kupuję :D

      Usuń
  3. Mam kilka z nich, ale zdecydowanie Savage podbiło moje serce ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. aqua pop jest dostępny w katalogu, który obowiązuje do jutro i jest w promocji za 7.99zł ;) właśnie dziś zamówiłam

    OdpowiedzUsuń