niedziela, 24 listopada 2013

Colour Alike - Maltanka


 Niedawno zamówiłam 3 lakiery holograficzne Colour Alike z kolekcji inspirowanej miastami - tym razem jest to Poznań, stąd nazwy lakierów charakterystyczne dla poznańskich dzielnic i gwary. Lakiery tak bardzo przypadły mi do gustu, że żałuję, że nie wzięłam też czwartego - Pyrki, bo coraz bardziej podoba mi się na swatchach.
Dziś pierwszy i chyba najładniejszy ze wspomnianej trójcy - Maltanka.



 Do pełnego krycia wystarcza jedna warstwa lakieru ( co widać na zdjęciach powyżej ), ale dwie warstwy wyglądają ładniej i lepiej wydobywają  głębię koloru - co widać poniżej :)
 Lakier ma słabą trwałość niestety, szybko zaczyna znikać z końcówek paznokci, ale na moich pazurach w zasadzie mało który lakier potrafi dłużej się utrzymać. Troszkę też zabarwił skórki przy zmywaniu ;/



 Maltanka to lakier w przepięknym niebieskim kolorze, jego odcień lekko wpada w kobalt, przez co lubię go jeszcze bardziej. Żałuję tylko, że efekt holo nie jest chociaż w połowie tak mocny, jak np. w lakierach Color Club, ale trudno, nie można mieć wszystkiego. Rozproszone holo wygląda szczególnie korzystnie w świetle lampek i świec - Maltanka wygląda wtedy jak mocno rozgwieżdżone niebo, pięknie !



 Lakier zamówiłam w sklepie colorowo.pl, stacjonarnie marka Colour Alike niestety jest trudno dostępna, przynajmniej w Lublinie.


5 komentarzy:

  1. Super :) Mi zielony też niestety zabarwił skórki przy zmywaniu, ale to była jego jedyna wada ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam lakier podobny do tego Opala z Avonu, zobacz sobie swatche w necie: Barry M Crystal Glaze :) Mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to może być to ! Ma mniejsze drobiny niż Opal :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, nie mam jeszcze żadnego holo w swojej kolekcji :(((

    OdpowiedzUsuń