czwartek, 28 listopada 2013

Golden Rose - Rich Color nr 16


 Nie wiem jak to się stało, że tak późno odkryłam serię lakierów Rich Color od Golden Rose - są ( a raczej jest, bo na razie mam tylko jeden :) świetne ! Pierwszy raz spotkałam się ze spełnionymi obietnicami producenta co do krycia już po nałożeniu jednej warstwy lakieru. Malując paznokcie pięknym granatem nr 16 byłam po prostu w szoku, że jedna warstwa ciemnego koloru może tak ładnie wyglądać na paznokciach.
Zobaczcie sami :



 Już nawet pomijając świetne krycie, Rich Color jest super lakierem - wysycha szybko, ma idealny dla mnie pędzelek - udało mi się nie zabrudzić skórek, co jest też zasługą konsystencji : nie za gęsty, nie za rzadki, lakier jest w sam raz. No i ten kolor, jasny granat albo ciemny kobalt, jak kto woli - jestem nim zauroczona.
Aha, i dodatkowy plus - mimo ciemnego odcienia, lakier nie brudzi skórek przy zmywaniu. Naprawdę, czego chcieć więcej :)




 Ponieważ lakiery GR są tanie, jak na swoją jakość, na pewno kupię więcej kolorów. Wolę wydać 7 zł na lakier Rich Color niż 5 zł np. na lakier Wibo, ostatnio rozczarowała mnie ta marka ( nie mówię tu o lakierach piaskowych, a o serii Express Growth ).
 Zadam więc standardowe pytanie - które kolory Rich Colorów polecacie ? :D




7 komentarzy:

  1. Cudowny, bardzo, bardzo pasuje do Twojego odcienia skóry, rewelacyjnie u Ciebie wygląda :)
    A które polecam, to musisz zajrzeć do mojej zakładki z kolekcją :) przepraszam, ale nie chce mi się tych numerków spisywać... :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zajrzałam i podziwiam Twoją kolekcję, że zazdroszczę to już wiesz :D Na pewno skuszę się na Rich Color nr 50, jest taki słodko-dziewczęcy :)

      Usuń
  2. mam go i uwielbiam za krycie i wlasnie to ze nie barwi przy zmywaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, te 2 cechy ostatnio trudno mi spotkać w lakierach :(

      Usuń
  3. Piękny, lubię takie kolory, też go mam, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na blogu jest sporo recenzji dotyczących tych lakierów;) to moja ulubiona seria tego też mam.
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem zakochana w tych lakierach GR! Mam ich już 12 i na pewno nie zawaham się kupić kolejnych! One mają jeszcze jedną ważną cechę - są bardzo trwałe! W powiązaniu z Top Coat Gel Look równiez z GR - kolor utrzymuje się do 7 dni (przy codziennych pracach porządkowo-domowych!). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń