środa, 31 lipca 2013

Lovely - Gloss Like Gel 90


 Chciałam Wam dziś pokazać mój wyjątkowo udany makijaż ( wyjątkowo w sensie - zwykle jest mniej lub w ogóle nie udany :), ale aparat zeżarł kolory w jakichś 50 %, więc byłoby bez sensu pokazywanie zdjęć, gdzie ledwo co widać że mam coś na powiece.
 Pokażę natomiast mój ostatni lakierowy zachwyt - lakier Lovely z nowej serii Gloss like gel w pięknym ciemno-turkusowym kolorze.



  Zdjęcia oczywiście nie oddają rzeczywistej głębi koloru, jest bardziej nasycony, piękny - uwielbiam takie odcienie lakierów z każdym wykończeniem. Właśnie takich turkusowo-morskich, ciemnych kolorów mam w lakierowej kolekcji najwięcej ( na obecną chwilę :).




 Gloss like gel nr 90 ma kremowe wykończenie, pięknie kryje już po 1 warstwie i kosztuje nie całe 6 zł za 8 ml, dostępny w każdym Rossmannie. Trwałość jest też fajna, wytrzymał u mnie 2 dni bez starcia końcówek i utraty blasku ( nie używałam top coatu). Jedyne zastrzeżenia mam do zakrętki - jest dość gruba, niektórym może to utrudniać malowanie, bo trzeba zwracać uwagę, by nie wyślizgnęła się z dłoni.
 Warto wypróbować lakiery z tej serii, ja na pewno kupię jeszcze kilka kolorów. Mam już blado żółty, jeszcze go nie używałam, bo wydaje mi się że nie jest odpowiednio jasny - szukałam żółci baaaardzo mocno rozbielonej i dotąd nie znalazłam idealnego koloru. Może coś mi polecicie ?


1 komentarz:

  1. jeżeli szukasz bardzo jasnej żółci to coś mam dla Ciebie;P
    lakier Rimmel 058 lemon drop- piękny pastelowy żółty;DD

    polecam go ma śliczny kolorek;P

    OdpowiedzUsuń