środa, 24 lipca 2013

Opi Mariah Carey Collection - The Impossible


 Niedawno udało mi się upolować na Allegro kolekcję piaskowych  mini lakierów Opi w okazyjnej cenie. Wiem, że jest już mnóstwo swatchy tych lakierów na blogach, ale to moje pierwsze lakiery piaskowe, bardzo mi się podobają i tu zagoszczą :)
Dziś pierwszy z kolekcji - The Impossible.



  The Impossible ma piękny kolor truskawkowej czerwieni. W drobnym brokacie są zanurzone większe hexogramowe drobiny, przez co lakier jeszcze bardziej przypomina mi truskawkowy shake albo sorbet :)
Właśnie z powodu tych większych brokatowych drobin nałożyłam lakier na bazę peel-off, nie chciałam mieć problemów ze zmywaniem, ale następny kolor z kolekcji Mariah Carey spróbuje nałożyć tradycyjnie na odżywkę i zobaczę jak zmywacz radzi sobie z piaskowcami.
Lakier "zdjęłam" po 2 dniach, przez ten czas delikatnie ścierał się na końcówkach, więc jak na brokat - nie jest zbyt trwały. Ale daje piękny efekt na paznokciach, więc wybaczam mu wszystko :)








4 komentarze:

  1. Śliczny lakier!
    Zapraszam na konkurs:)
    Do wygrania piękny miętowy zegarek!:)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/07/mietowa-geneva-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny! aczkolwiek ja nie przepadam za piaskowymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor ;) Ślicznie się prezentuje ;) Uwielbiam lakiery OPI ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam dwa lakiery z tej kolekcji kilka dni temu po przecenie :) Mam nadzieje , że będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń