środa, 12 czerwca 2013

Classics - Metallic 05

 Znów noszę na paznokciach fiolety, tym razem w wersji metalicznej.





 Lakier wyjęłam wczoraj z czeluści pudełka z rzadko używanymi kosmetykami. Kupiłam go około 2 lata temu, użyłam raz i cisnęłam w kąt, bo efekt wtedy mało mi się podobał. Teraz postanowiłam dać metallic'owi drugą szansę i nie żałuję :)


Metaliczny fiolet pięknie odbija światło, baaaardzo podoba mi się szczególnie w słoneczne dni.
Zdjęcia nie oddają rzeczywistego koloru ( jakże by inaczej... ), lakier jest bardziej fioletowy niż szary, jak mogłoby się wydawać.


  
Z trwałością nie jest zbyt dobrze, lakier ściera się na końcówkach już po paru godzinach, więc zmyłam go pod koniec dnia.


 Dostępność - stoiska Golden Rose i internet, ceny nie pamiętam dokładnie, 2 lata temu kosztował około 10 zł. Pewnie skuszę się na kolejną buteleczkę Classics Metallic, jeśli znajdę jakiś interesujący odcień.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz