środa, 19 czerwca 2013

Golden Rose - Impression 14




 Odkąd zobaczyłam w internecie swatch'e lakierów GR z serii Impression nie mogłam się doczekać kiedy będą dostępne w Polsce, podobały mi się niemal wszystkie kolory. Gdy zobaczyłam je w końcu na żywo, kupiłam tylko 2, nr 7 i 14, który Wam pokazuję.


Impression nr 14 to drobniutkie różowe i blado srebrne  paseczki zanurzone w przezroczystej bazie. Jak na mój gust drobin mogło by być więcej, jedna warstwa nałożona na lakier bazowy wygląda nieciekawie :



Na powyższym i reszcie zdjęć mam 3 warstwy "piórek" nałożone na jagodowy lakier ( Bell Glam Wear nr 434 ), na palcu serdecznym na białym lakierze do frencha z Miss Sporty. Nie jest to nadal pełne krycie, ale wygląda lepiej.


Piórkowe drobiny niestety wystają poza krawędź paznokcia i haczą o ubranie i włosy.



Tutaj  w świetle słonecznym :


Lakier nr 14 bardziej podoba mi się nałożony na białą bazę niż na fiolet, przypomina mi raczej rzadko pleciony sweterek wystającymi włoskami niż piórka :)
Ogólnie - za 13 zł spodziewałam się po lakierze GR czegoś więcej !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz