niedziela, 2 czerwca 2013

Film : "Mother and child"



 Dzisiaj  chcę Wam opowiedzieć o bardzo dobrym, poruszającym filmie, mianowicie "Mother and child" Rodrigo Garcii z 2009 roku.
Trafiłam na ten film przypadkiem, przeglądając filmografię Naomi Watts na filmwebie. Nie miał polskiej premiery, więc poszukałam w internecie i w końcu go zdobyłam. Oglądałam go zachwycona już pierwszymi scenami.
"Mother and child" to historia 3 kobiet: Karen, która została zmuszona przez matkę do oddania do adopcji dziecka urodzonego w wieku 14 lat, Elizabeth, którą biologiczna matka opuściła i Lucy, która chce adoptować dziecko. Więcej o filmie na stronie  filmweb.
Annette Bening i Naomi Watts stworzyły naprawdę fantastyczne postaci i dziwię się, że ani one, ani w ogóle film nie dostał żadnej nagrody.
Na zachętę - trailer filmu :

 


Gorąco polecam !




1 komentarz:

  1. Hej, zapach na ubraniu utrzymuje mi się cały dzień, a na ciele różnie :) Zależy od dnia, czasem 2-3 godziny, a czasem pół dnia. Jednak za tą cenę warto :)

    OdpowiedzUsuń