poniedziałek, 10 czerwca 2013

Golden Rose - Paris 94

 Trochę ładniejsza pogoda za oknem zachęca do malowania pazurków na wesołe kolory. Po tygodniach używania zimnych fioletów i róży z chęcią sięgnęłam ciepły piękny koral.



 Bardzo podoba mi się ten kolor na paznokciach, na pewno będę go często używać latem, mimo że lakier nie jest najłatwiejszy w "obsłudze".



 Mimo że nałożyłam 3 warstwy emalii na paznokcie, jak widać końcówki paznokci prześwitują, ale taki jest urok żelkowych lakierów.






O trwałości nie będę się wypowiadać - zmyłam lakier po 2 dniach, bo chciałam użyć innego. Jednak tak samo jak wrzosowy 126 ( o którym więcej pisałam TUTAJ ) ściera się na końcówkach już po 1 dniu.

Seria lakierów Paris może i nie powala na kolana jakością, ale za 7-8 zł dostajemy 11 ml lakieru, który jest dostępny w wielu fajnych kolorach. Sama na pewno kupię jeszcze nie jeden :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz